The 2-Minute Rule for طراحی

Wiki Article

به‌منظور یادگیری بهتر سبک طراحی داخلی مینیمال، می‌توانید از گالری‌ها یا موزه‌هایی به‌عنوان مرجع خود استفاده کنید که شیوه‌ی پر کردن فضا را با ضروریات طبیعی یا انتزاعی و ایجاد سرزندگی و شگفتی به‌کاربرده‌اند.

این موضع بیانگر آن است که تا چه حد سبک درکوراسیون مدرن در زندگی آن‌ها نفوذ پیدا کرده و جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است. علت استفاده از تکنولوژی‌ها و سبک مدرن در این کشور نیز کاملاً جنبه تمایز با سایر نقاط دنیا را داشته؛ چرا که تا دهه هشتاد میلادی این کشور کاملاً سنتی و کلاسیک پیش رفته و نگاهی از مدرنیته در آن جریان نداشته است.

رنگ سفید طیف گسترده‌ای از طراحان و طرفداران را شامل می‌شود.

اغلب نور این محیط‌ها توسط دستگاه‌های مدرن و هوشمند تأمین می‌گردد و ظاهر آن‌ها نیز یا به صورت مخفی بوده یا شکل و شمایلی عجیب دارند.

گذشته از اصولی که در رابطه با انتخاب درست رنگ، بافت، سبک دکوراسیون منزل و اشیای متناسب با سبکی که برمی‌گزینید. ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان صحیح منزل شما دارد. یک چیدمان اصولی بر مبنای اصول ریاضی فرمول‌های ساده‌ای دارد که اگر آن را فرابگیرید.

استفاده زیاد از رنگ‌های خنثی در سبک دکوراسیون مینیمال از ویژگی‌های بارز آن است و باید تا جایی که می‌توانید وسایل اضافی و دکوری‌های بیش‌ازحد در این فضا نگذارید.

دکوراتیوها، آخرین بخش از موارد قابل بررسی در بخش دکوراسیون مدرن یک نشیمن هستند:

دکوراسیون در لغت‌نامه فارسی به معنی مرتب کردن، چیدمان و آرایه گری است. وقتی از دکوراسیون داخلی منزل صحبت می‌کنیم منظورمان نحوه انتخاب وسایل، تزئینات داخل ساختمان و نوع چیدمان قسمت‌های مختلف خانه ازجمله: پذیرایی و نشیمن، آشپزخانه، اتاق‌خواب‌ها و سرویس حمام و دستشویی است.

رنگ باید خنثی و حالت بی‌اثر باشد. جزء رنگ‌های روشن ???? ??? ??? باشد (رنگ‌های تیره نیز در مدرنیته کاربرد دارند، اما رنگ‌های روشن مرسوم‌تر هستند).

حتی اگر تمایل به استفاده بیشش از حد رنگ قهوه‌ای ندارید، می‌توانید ریزه‌کاری‌های دکور را به این رنگ بسپارید.

به محض ورود به آشپزخانه‌ها ابتدا چشم به سمت لوازم بزرگ و درشت هدایت می‌شود و پس از مدتی گردش جزییات را برای خود ترسیم می‌کند. در کنار ابزار و لوازم بزرگی که هر یک کارایی مشخصی دارند، اجسام بزرگ دیگری نیز وجود دارند که کمتر به چشم می‌آیند ولی بسیار تأثیر گذار و کارا هستند؛ یعنی انواع کابینت های آشپزخانه.

یک دفتر کار دلپسند، سبک پالم بیچ وابستگی زیادی به رنگ صورتی هزاره دارد.برپا کردن اساس کار ساده است.

این راهکار شامل استفاده از یک طرح کلی در تمام اتاق‌ها نیز می‌شود.

هنگام خرید اثاثیه، به‌ویژه مبلمان، حتماً کیفیت آن را نیز در نظر بگیرید.

Report this wiki page